1 Nisan 2008 Salı

Öğrencilerime Mektup

Benden size yâdigâr,

Onlarca şiirim var,

Güzel fıkralarım var;

Leyla ile Mecnun’um,

Şirin’im Ferhat’ım var…

Sizleri her an sevdim,

Kalbimde o sevgi var

Sizi sıkmamak için

Bin türlü oyunum var.

Ders anlattım, terledim;

Sizinle ilerledim,

Kimi zaman gürledim,

Gördüm, sizde ışık var.

Hep okuyun, çalışın;

Sizlerde o kuvvet var.

Kendinize güvenin,

Aşılacak dağlara var.

Şu kalp denen dünyada

Kırılmadık yer mi var?

Ama umurumda değil!

O kalbi dimdik tutan

Gelecek kuşaklar var!

Sizler varsınız, o var;

Ali var, Ayşe var, Fatma var!

Şu bin parça kalbimde

Ümitsin ülkem için.

Gelecek için, yarın için

Benden size selam var…

14 10 2007

Not:10 YD MAT(Şimdi 11) sınıfında çok güzel anlar yaşadım.Çok sevdim onları.Derslerden keyif aldım.Kâh hüzünlendim kâh kahkayaya boğuldum...Terledim,terledim,terledim...Neyse...Çok güzel hatıralarımız oldu...İşte onlara vefa borcu olarak bir video klibi hazırladım.Bu klibin sonuna irticalen bu mısraları yazmıştım...

Hiç yorum yok: