6 Haziran 2010 Pazar

KURSUMA GELMEYEN SINIF GEÇEMEZ

Okul açılmıştı daha ilk gündü
Kursuma gelmeyen sınıf geçemez
O tehdidi duymuş çok şaşırmıştım
Kursuma gelmeyen sınıf geçemez

Tanışalım dedim vakit çok dedi
Gelenektir dedim gerek yok dedi
İznim yok konuşma ulan bok dedi
Kursuma gelmeyen sınıf geçemez

Âcil bir yazılı kazık on soru
Yazıktır bizlere boru mu boru
Bastırıp parayı kendini koru
Kursuma gelmeyen sınıf geçemez

İki gün içinde aldık on sıfır
Almakta hünerli vermekte kısır
Birçoğu korkudan aklı sıyırır
Kursuma gelmeyen sınıf geçemez

İt ulur cinsini bulur demişler
Kuruşa tav olup olur demişler
Bana ne haysiyet onur demişler
Kursuma gelmeyen sınıf geçemez

Sınıfa giriyor ağzında küfür
Hep cak cak konuşur sonra üfürür
Beterin beteri vardır çok şükür
Kursuma gelmeyen sınıf geçemez

Telefonla arar pazarlık yapar
Sıfırı olandan mangırı kapar
Şeref onur yok ki paraya tapar
Kursuma gelmeyen sınıf geçemez

İşler iyi gitti yükseldi borsa
Üç büyükler değil şampiyon Bursa
Geçebilmek için sen de gel kursa
Kursuma gelmeyen sınıf geçemez

Arkadaşız bizler hep rüşvet yeriz
Meyhanede yeriz rakı içeriz
Zevk ü sefâ için size ne deriz
Kursuma gelmeyen sınıf geçemez

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hocam böyle yaparsanız ekmekleriyle oynamış olursunuz. Yazık değil mi. Hatırlıyorum bahsi geçen okulu ve muhatapları...