4 Mayıs 2010 Salı

İSTANBUL'U DİNLİYORUM

İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı
Gözlerimi kapatamıyorum
Ahlaksızlık diz boyu hatta boğazları aşmış
Pislikler nerelere ulaşmış
Hırsızlıklar karşısında susamıyorum
Akbabalar dolaşıyor etrafımda,sürü sürü
Korkutuyor vahşilikleri sırtlanları
İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı

İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı
Koridorlarda başıboşluğun alametleri
İdealsiz gençlerin kahkahaları
Sarmış her yanı iğrenç sigara kokuları
Ondan da iğrenci patlamış rüşvetin lağımları
İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı

İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı
Bir şerefsiz giriyor kapıdan içeri
Küfürler, hakaretler aşağılamalar...
Bir tomar düşüyor elinden yere
Eminim aldığı rüşvet olmalı
Sarmıştı her yer iğrenç kokuları
İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı

İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı
Kitapçı sesleri geliyor sınıflardan
Alt tabakalardan, gariplerden
Bunları listelemeli sınıfta bırakmalı
Yüzünde eski hırsızların tavırları
Susmayan dürüstlerin haykırışları içinde
İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı

İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı
Cıvıl cıvıldı Mahmutpaşa,Davutpaşa,Bayrampaşa
Tehditler savuruyorlar hırsızlar
Ağızlarında lağım kokuları
Dürüstler haykırır"Kasımpaşa!"
Sözden anlamaz ki beyinsiz mahluk!
Ben sevemem böyle yavşakları
İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı

İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı
Ben böyle bir koku görmedim
Ağaçlar kurudu, çiçekler baharda soldu
Kuşlar başka diyarlar göçtüler
Domuzlar bile iğrendi kokularından
Köpek kılındandır sakalı
İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı

İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı
Gözlerimi kapatamam yolsuzluklara
Kulağımı tıkayamam haksızlıklara
Susamam hırsızlara şirin görünmek için
Üç maymunu asla oynayamam
Sonun da ölmeyecek miyiz
Allah belasını versin bu pisliklerin
Kahroluyorum görünce leş kokan alçakları
Fakat
İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı

İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı
Bir zamanlar çöp şehirdi İstanbul
Her yer dağ dağ leş kokardı
Sokaklara sinmiş bu iğrençlikler
Çöpler patlıyordu gümbür gümbür
Sular terk etmişti memleketi
Kokmuyordu ama bunlar gibi
Her türlü boka bulaşmıştı alınları
İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı

İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı
Bunların pislikleri sığmıyor kanallara
Mazgallardan taşıyor, sıçrıyor dışarı
İski temizleyemen bu dışkıları
Yalamadır, her türlü alçaklık ciğerlerinde
Ylakadır, bütün şerefsizlikler içerde
Bunlar gibi pis kokan bulamazsınız
Toplayın bir yere kanalizasyonları
İstanbul'u dinliyorum burnum tıkalı

Hiç yorum yok: